Skip to content

Rosebud Salve bij Boozyshop!

december 7, 2009

Ik had al eens verteld dat Rosebud Salve een van mijn favoriete soort lipproduct is.
En nou zag ik dat het ook verkrijgbaar is bij Boozyshop!
En in allemaal verschillende varianten zoals mentol en strawberry.
Maar ze hebben ook de originele Rosebud Salve (die ik dus erg fijn vind)
Prijzen variëren van €7.99 tot €8,49.
Ik dacht; ik zeg het maar even🙂

5 reacties leave one →
  1. december 7, 2009 20:50

    Oh..dat is goed nieuws dus!
    Ik ga myn rosebud ff eerst opmaken dan😀

    • Milou (Cherise) permalink
      december 7, 2009 21:29

      Haha, ja ik ook! Maar ik ben ook wel benieuwd naar die andere varianten!

      • december 8, 2009 12:03

        Me too eigenlijk maar money moet delen voor andere dingen (helaas :D)

  2. december 9, 2009 14:24

    Leuk! Een vriendin heeft het, en ze is er tevreden over. Die verschillende varianten zien er ook goed uit!

  3. maxinevenus permalink
    december 20, 2009 15:49

    oh, wat leuk ;D
    zelfs de doosjes zien er leuk uit.

Geef een reactie

