Skip to content

The Body Shop – Cocoa Body Butter

december 7, 2009

Een hele poos geleden had ik een kort artikel over de Body butters van The Body Shop.
Nou elke The Bodyshop bodybutter die ik hier in huis zou vinden (We hebben er veel, mijn moeder is er dol op)
zou ik gaan reviewen. Nou vandaag begin ik daar dan ein-de-lijk mee!

Deze body butter stond trouwens  niet op de foto in het vorige artikeltje. Welke body butter is dit dan?
Nou dit is dus The Body Shop Cocoa Butter Bodybutter. Nu denk jij vast ”Hé, er staat twee keer butter”
Slim opgemerkt😛 Want het is namelijk een body butter in de ”geur” cacao boter.
Deze is speciaal geschikt voor een zeer droge huid. Hartstikke fijn voor in de winter dus!
Wat dacht je voor op je scheenbenen. En natuurlijk je ellebogen niet te vergeten, die kunnen erg snel droog worden!

De substantie is ook net echt boter, best wel fijn vind ik. Want body milk of lotions kunnen soms zo waterig zijn en overal heen glibberen. Body butter kan je fijn uitsmeren. Al duurt het toch wel een klein poosje wanneer het ingetrokken is.

De geur van cacaoboter sta ik nou niet echt van te juichen. Ik ruik liever naar iets wat je ook echt kan benoemen zeg maar zoals ”kers” of ”kokos”. Cacaoboter vind ik niet zo’n herkenbare geur…

Al met al vind ik zo’n bodybutter erg fijn, vooral nu het koud is.
Een pot van 200 ml kost 15,- euro . En, ook goed om te weten, het is niet op dieren getest🙂

5 reacties leave one →
  1. december 7, 2009 19:10

    Superspul, écht waar (:

  2. december 7, 2009 20:49

    Ik wacht op de sale als bij TBS wat kopen😀

    • Milou (Cherise) permalink
      december 7, 2009 21:29

      Sla je slag vlak na kerst. Dan heeft The Body Shop meestal een hele grote sale😀

      • december 8, 2009 11:58

        Klopt! Maar bij andere winkels zijn ook leuke spullen en dus…helaas kan niet alles kopen he! Moet kiezen😦

      • Milou (Cherise) permalink
        december 8, 2009 15:31

        Ja dat is waar. Ik vind het ook altijd leuk om kleding te scoren wanneer het sale is😀 Ik denk dat ik mij vooral daar op richt!

Geef een reactie

