Skip to content

Bestelling MakeupMasala

december 8, 2009

Een tijdje geleden had ik al laten zien wat ik besteld had bij MakeupMasala, allemaal van ELF cosmetics! Nu heb ik het dus binnen. Foto’s heb ik nog niet, maar over een paar dingen wilde ik iniedergeval even wat vertellen.

De natural lashes kit vind ik helemaal super! De lijm heb ik niet uitgeprobeerd omdat ik nogal fan ben van m’n eigen lijm, maar de wimpers zelf vind ik super mooi. Mijn eerste nepwimpers waarbij links en rechts niet hetzelfde zijn. Al vind ik ze moeilijker aan de brengen dan de meeste nepwimpers die ik heb gehad, het resultaat vind ik geweldig!

De nagellak die ik kocht, Bubblegum pink, was gelukkig precies de kleur die ik verwacht had. Een knalroze cream lakje, die flink opvalt. Helaas dekt hij alleen niet zo goed.. Ik moest echt 3 à 4 laagjes gebruiken, wat ik best veel vind. En super lang blijft hij ook niet zitten.

Binnenkort zal ik meer vertellen over de andere producten, met foto’s erbij, maar ik had even zin om alvast even over deze 2 producten te vertellen.🙂

2 reacties leave one →
  1. december 10, 2009 22:06

    klinkt superleuk allemaal🙂

  2. december 11, 2009 17:25

    Oeeh leuk zeg! Wel jammer dat die nagellak niet blijft zitten😦 Ik heb die nepwimpers ook, maar ga ze pas opdoen met kerstmis!😀

    Kus Kus Martine

Geef een reactie

