Skip to content

Winactie bij Beautytreat!

december 13, 2009

Ken je Beautytreat al? Nee?  

Beautytreat is de website van Linda, aka Beitjuh.  Een site waar je allerlei (oog) make-up tutorials vind, reviews van beautyproducten, shoplogs. Van alles en nog wat. Daarnaast kan je Linda ook inhuren als visagiste. Zowel voor een tutavondje met allerlei tips voor jou en je vriendinnen, maar ook voor bijvoorbeeld bruiloften!

En dan is er ook nog erg leuk nieuws!  Beautytreat heeft namelijk een vernieuwde website (klik!) waar je erg makkelijk al die reviews en leuke tutorials kan vinden! (Al haar tutorials zijn trouwens in het Nederlands)

Maar om te vieren dat de website vernieuwd is heeft Linda de komende paar weken allerlei winacties! (Ik geloof dat het morgen al in gaat) Deze winacties worden gesponsoord door KissKissBangBang, TruttigTegeltje, Twinkeltes.nl, TheBodyNeeds en meer! Ik zelf ga zeker mee doen🙂


Als je nou denkt: ”Winacties, dat is niets voor mij, ik heb geen zin om daar aan mee te doen” , dan doe je gewoon niet aan de winacties mee. Maar als ik jou was, zou ik hoe dan ook toch wel even een kijkje nemen op Beautytreat!

En Linda, ik kom graag op je site en de nieuwe lay-out is erg mooi dus.. Keep going on!😀

3 reacties leave one →
  1. december 13, 2009 22:31

    *smak* harstikke lief en leuk geschreven!

  2. december 14, 2009 17:33

    En nog over winactie op beautytreat.nl hier lees

    S6 meid met winactie

Geef een reactie

