Skip to content

25% korting bij The Body Shop

december 18, 2009

Even een snel berichtje. Toen ik kerst cadeautjes aan het scoren was zag ik dat bij The Body Shop een korting was op de kerst lijn! Als je twee producten uit The Body Shop kerst lijn koopt krijg je 25% korting op je aankoop!
De ”geuren” van de producten van de kerst lijn van dit jaar zijn Nutmeg Vanilla, Black Velvet Apricot en Merry Cranberry, als ik mij niet vergis. Morgen laat ik jullie mijn aankoopjes zien!

x Milou!  :-)

2 reacties leave one →
  1. december 20, 2009 17:57

    Leuk als er korting is maar Ik wil 50% korting😀

    Ben benieuwd naar je TBS aankopen

    • Milou (Cherise) permalink
      december 20, 2009 19:20

      Meestal heb je 50% korting na de kerst en/of oud & nieuw!
      Omdat ze de kerstcollectie dan ook weer kwijt moeten.

Geef een reactie

