Skip to content

Slecht nieuws + Revieuw masker Montagne-Jeunesse

december 18, 2009

Lekkere afsluiter van het jaar; Mijn foto camera is stuk.
Hij is te oud om de verzekering er naar te laten kijken en de garantie periode is dus ook allang voorbij.
De camera is gewoon domweg uit mijn handen geglibberd😦 Boem! Lens scheef😦

Gelukkig had ik hier eerder al een foto van gemaakt, dus toch een artikeltje vandaag.
Het is het Aromatherapie masker van Montagne-Jeunesse .


Jullie wisten al dat ik in een erg stressy periode zat. In zulke tijden gebruik ik dan graag maskertjes. (Nooit vaker dan 1 keer in de week. Vaker is meestal niet zo goed voor je huid of in ieder geval niet nodig).
Aangezien er op de verpakking van dit maskertje met grote letters ”Anti-Stress” op staat leek het mij wel geschikt!

Het aanbrengen gaat heel fijn. Daarna 10 tot 15 minuten (ik doe altijd 15). Pas wel op dat je het er niet te lang op laat zitten en wanneer je huid gaat prikken moet je het er sowieso meteen af halen!
De kleur is erg mooi lila/licht paars. Eerst was ik bang dat ik een koele (dood gevroren😛 ) kleur op mijn gezicht zou krijgen door het masker, maar dat was gelukkig helemaal niet zo!

Het masker zelf vond ik niet zo bijzonder maar de geur was heerlijk. Een echte relax geur!

Het maskertje is oké maar ik weet dat Montagne-Jeunesse beter kan! Maskertjes van dit merk zijn verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat, De Tuinen, Etos en Trekpleister!

10 reacties leave one →
  1. december 20, 2009 00:32

    Klinkt wel fijn, ik heb ook een aantal maskers van Montagne Jeunesse maar ben er niet zo tevreden over.. Vind maskers van Dr. van der Hoog beter, dus mijn voorkeur gaat daar naar uit. Gelukkig heeft dat merk ook een hoop verschillende🙂

    Kus Kus Martine

    • Milou (Cherise) permalink
      december 20, 2009 14:00

      Dr. van der Hoog is inderdaad ook erg fijn! Gelukkig hebben ze beide een chocolade masker dus dat maakt veel goed🙂

  2. december 20, 2009 01:51

    Vervelend van je camera zeg. Mijn garantie enzo is ook al verlopen dus als ie nu stuk gaat moet ik mooi een nieuwe betalen.

    • Milou (Cherise) permalink
      december 20, 2009 14:01

      Het is nu helaas pindakaas! En wat je ook doet, laat ‘m niet vallen!😉

  3. december 20, 2009 15:30

    Jammer van je camera! Ik wou gister een masker kopen bij de etos, maar ze waren helaas uitverkocht.

  4. december 20, 2009 17:56

    Oeh..wat balen van je camera. hoop dat je nieuw kan krijgen of kopen.
    Dr. van der hoog gebruik ik masker en heb nog van Queen helena

    Aparte kleur masker in paars😀 maar gelukkig wel fijne masker😀

  5. december 20, 2009 17:59

    Dat is flink balen! Ik geloof eigenlijk nooit in anti-stress maskers. Ik geloof alleen maar dat die geur werkt zoals jij zegt.

  6. december 20, 2009 20:04

    Dat is vervelend van je camera! En ik heb dat masker ook wel eens gehad, maar had toen niet veel effect bij mij, dachtk🙂
    x

  7. december 20, 2009 22:05

    Klinkt leuk!
    Ik heb nog nooit een maskertje opgedaan *shame on me*
    Maar ik ga morgen even een maskertje halen!
    xx

  8. december 24, 2009 00:38

    Wow dit is precies mijn favo masker! deze is een aanrader voor iedereen. Ruikt heerlijk en voelt ontspannen aan en maakt je gezicht zo zacht!

Geef een reactie

