Skip to content

De tijd van het vieren!

december 25, 2009

Als eerste heb ik deze korte kerstboodschap voor jullie🙂

En kerst is niet het enige wat gevierd word! Vandaag precies een jaar geleden  heb ik mijn intrede gedaan in de (beauty)blog wereld. Maar niet met Cherise hoor (dat is pas sinds Augustus). Nee, toen ik net begon was mijn blog naam nog ”MissCoco”.

In het begin was het nog veel uitproberen bij wat voor soort, tja hoe heet dat, host?, het fijnste was om op te schrijven en heel veel prutsen met lay-outs en dan weer even een tijdje niets omdat het toch niet helemaal was wat ik wilde. Uiteindelijk had ik dus afgelopen zomer alle ideeën van wat mij leuk lijkt om over te schrijven en qua categorieën om op de site te zetten opgeschreven. En zo is de hedendaagse Cherise geboren🙂

Het lijkt mij ook nog heel leuk om een webshop te beginnen met make-up die voor sommigen misschien moeilijk is te bestellen. Al zijn er misschien al wel veel van zulke webwinkeltjes😦
En leuke accessoires of sleutel hangertjes te verkopen en misschien wel zelf maken🙂

Maar naast kerst, (bijna) oud & nieuw en de ”verjaardag” van Cherise is ook bijna mijn eigen verjaardag in zicht, namelijk 25 januari🙂 Over één maandje dus. En daar heb ik onwijs zin in!

Dan nu nog één vraagje aan jullie. Wat vinden jullie van mijn webshop idee?
Yes or no?

Nogmaals Fijne Kerstdagen allemaal🙂

4 reacties leave one →
  1. december 25, 2009 12:46

    Hele fijne kerstdagen!

    Ik vind leuk met beauty webshop page..
    StrawberryNET.com is ook leuke webshop (free ship als makeup & Skin care besteld)

    • Milou (Cherise) permalink
      december 25, 2009 18:12

      Hoi Dhini.
      Thanks voor je reactie🙂
      Jij ook nog hele fijne kerstdagen!

  2. Harmke permalink
    december 25, 2009 17:50

    Het webshop idee klinkt wel leuk, alleen ik vind toch dat de blog centraal moet blijven staan. Het zou leuk zijn als er snel weer veel nieuwe updates komen! Een jaar, best iets om trots op te zijn, toch Milou?🙂

    xx

    • Milou (Cherise) permalink
      december 25, 2009 18:12

      Heey Harmke🙂
      Ja dat vond ik zelf ook al, dat het meer om de blog dan om de winkel moet gaan.
      Die updates die komen er aan, frisse start met het nieuwe jaar🙂
      Goed voornemen toch?

Geef een reactie

