Skip to content

What did Santa bring me?

december 26, 2009

Het gourmetten en kaas-fonduen zit er al weer bijna op. Vandaag, tweede kerstdag is ook al weer bijna voorbij. Tijd om te laten zien wat ik onder de dennenboom vond🙂


Zeg nou zelf dit ziet er toch onwijs cute uit, met zo’n gouden lintje er om heen!
En wat zat daar dan in?  *Tromgeroffel*
Een Body Shop kersteditie Nutmeg & Vanilla mini pakketje🙂 Zo lief! Wat houd zo’n pakketje in?

Links zie je de ”bath & showergel”, in het midden het zeepje en rechts is de body lotion. Alle drie in de geur Nutmeg & Vanilla (dûh, want het was één pakketje :P) Zo lang ik het zeepje niet gebruik, leg ik hem in  mijn kast. Dan gaat mijn kast en kleding er lekker naar ruiken🙂

Ik vind de Nutmeg & Vanilla lijn zo fijn en, ja dit klinkt vast gek, heel rustig ruiken. Rustgevend of zo😛
Ik ben zelf ook nog bij de Body Shop geweest, zoals ik laatst al vertelde. En ik zou ook nog even laten zien wat ik zelf heb gekocht:

Dit zijn de lippenbalsem en het zeepje van de Merry Cranberry kerstlijn van de Body Shop. Zoals jullie weten is mijn moeder dol op producten van de Body Shop. En dat ze van cranberry houd komt dan ook nog eens goed uit🙂 Ze was er erg blij mee!

Voor mijzelf had ik toen ook nog het zeepje van de Black Velvet Apricot gekocht. Die vond ik ook zo onwijs lekker ruiken. Ik had samen met een vriendin geshopt dus per twee producten kregen we op die twee producten 25% korting, yay! En toen had ik ook nog tegoed open staan en toen heb ik de bananen shampoo genomen waar Cynthia van MissLipgloss laatst ook over schreef. Een fijne shampoo waar je haar een mooie glans van krijgt. En het ruikt naar banaan maar ook wel wat naar van die bananen snoepjes!

Oh jeetje, dit artikel word alweer veel te lang😛 Maar ik heb nóg iets gekregen. Ja, ik ben goed verwend!

Het nieuwe geurtje van Christina Aguilera: By Night!
Ik had via de post al zo’n geurkaartje gehad en was in de winkel ook al wezen ruiken en ik wilde ‘m heel graag. Eigenlijk zou ik ‘m ook pas voor mijn verjaardag krijgen wat dus volgende maand is maar mijn vader had hem stiekem onder de boom gelegd🙂 Zo lief! En aangezien wij Sinterklaas niet echt uitbundig vieren was het een erg leuke verrassing🙂

Verder gingen we gourmetten en kreeg iedereen meer praktische cadeautjes, bijvoorbeeld sokken.
En daarnaast kocht iedereen wat leuks voor elkaar. Maar aangezien mijn cadeautjes niet zo leuk zijn om te laten zien als dat wat ik mijn moeder gaf laat ik die maar niet zien🙂

Nou, dit was mijn veel te lange kerst post🙂 Hope you like it!

Heb jij nog iets gekregen?🙂

P.S. Het bericht hieronder is ook nog van vandaag🙂 !

4 reacties leave one →
  1. december 26, 2009 20:48

    Wat echt leuk kerst verpakking van TBS
    Heel leuke spullen heb je gekregen..Wat lief he van Santa😀

    Ik heb liefde van myn lieve man gekregen😉

  2. december 26, 2009 21:27

    Leuke spulletjes!
    Ik heb wat rommeltjes gekregen haha🙂
    x

  3. december 27, 2009 15:06

    Oeh, heerlijke spulletjes!

  4. december 27, 2009 17:36

    Leuke dingetjes!

Geef een reactie

