Skip to content

Gewonnen!

december 27, 2009

Katia van Twinxxx had laatst een een leuke winactie met hele leuke prijzen.
Ze gaf maar liefst drie prijzen weg! Wat moest je doen? Vertellen wat je van haar blog vind, wat je mist of punten waar van je denkt dat het anders kan. Én raden hoeveel deelnemers er bij de winactie zouden zijn.
Mijn intuïtie zei meteen 13. Daarna begon ik alweer te twijfelen maar ik dacht ik hou het op 13. En ja hoor, bingo, er waren 13 deelnemers🙂 Dus hier is meteen een mooie levensles ”Volg altijd je hart”  ;-)

Naast mij waren er dus nog twee winaressen. Zij wonnen het boek ‘Beauty Met Flair’  en een waardebon met de waarde van 25 euro voor in de watten. Benieuwd wat ik heb gewonnen?

Een onwijs leuk L.A. Colors pakket mede mogelijk gemaakt door de webwinkel Boozyshop! In dit pakket zit een lipgloss, lipstick, oogschaduw, oogpotlood en een combi van oogpotlood en mascara. Dus de bovenkant potlood, onderkant mascara.
Komende week zal ik al deze producten revieuwen🙂

Katia, onwijs bedankt!🙂

10 reacties leave one →
  1. december 27, 2009 22:27

    Wat leuk spullen heb je gewonnen. Gefeliciteerd!

  2. twinxxx permalink
    december 27, 2009 22:32

    Heel erg graag gedaan hoor ^^ Veel plezier ermee!🙂

  3. december 28, 2009 12:37

    Omg! leuk dat je gewonnen hebt en wat een leuke prijzen!
    x

  4. december 28, 2009 19:11

    Gefeliciteerd! Wat een leuke spulletjes.

  5. december 29, 2009 14:08

    Leeuk!

  6. december 30, 2009 12:49

    Superleuk, veel plezier ermee.

  7. januari 1, 2010 20:37

    Wauuw leuk! Gefeliciteerd🙂

Geef een reactie

