Skip to content

Chocolade hartjes maken!

december 30, 2009

Ik heb een filmpje gemaakt over hoe je zelf chocolade kan maken in de vorm van bijvoorbeeld hartjes. Het filmpje kun je hier onder bekijken🙂 Veel plezier!

Oja, lijkt het jullie ook leuk als ik hier nog een artikel over schrijf?
Dan kan ik alles misschien nog wat gedetailleerder uitleggen!

4 reacties leave one →
  1. december 30, 2009 13:29

    aah dit soort dingen vind ikleeuk!
    Ik ga het zeker ook proberen ;d

  2. december 30, 2009 20:14

    Leuk!..Misschien ga ik eens proberen..dank je voor filmpje

  3. december 31, 2009 13:27

    Great!! Ik ga het zeker weten eens uitproberen!

Geef een reactie

