Skip to content

Review L.A. Colors Oogschaduw

december 31, 2009

Op de site van Katia had ik een setje van L.A. Colors gewonnen wat was gesponsord door de Nederlandse webshop Boozyshop.
Vandaag laat ik jullie mijn mening horen over de oogschaduw die daar bij zat!

Het is PE225, Chocolate. Een bruine oogschaduw met subtiele goude glittertjes er door heen. De bruin zelf geeft erg licht af. Maar als je er een basis onder hebt en een extra laagje van de oogschaduw er over heen doet hij zijn werk prima. De glitters zijn mooi, ja hoe zal ik dat noemen, rustig? Ze springen niet overal heen en zijn niet zo grof.
Dat noem ik zeker een voordeel!

De oogschaduw zal ik denk ik ”in z’n eentje” niet zo vlug gebruiken. Eerder voor over mijn ooglid en dan een donkerder bruin in mijn crease of zo. Dit klinkt als een look die ik zeker snel zal gaan uit proberen😀

Ik denk dat deze oogschaduw van budget merk L.A. Colors erg goed in de smaak valt bij meisjes die net beginnen met make-up. Ook voor de prijs, €1,99 ! Anders zou ik hem denk ik wel combineren met andere kleuren.
Al met al is dit dus een aardige oogschaduw🙂 Zeker voor die prijs!

6 reacties leave one →
  1. december 31, 2009 12:25

    Oooeeh mooi kleurtje hoor !😀

    Kus Kus Martine

  2. december 31, 2009 14:43

    Wauw, ziet er leuk uit!
    Jij ook een gelukkig nieuwjaar! 🙂
    x

  3. december 31, 2009 19:09

    Mooi kleurtje!🙂

  4. december 31, 2009 21:18

    Ik vind de kleur wel supermooi!
    XX,, Patricia
    P.s: Leuke site =D

  5. januari 1, 2010 20:37

    Ziet er mooie kleur uit!

Geef een reactie

