Spring naar inhoud

eBay <3

december 26, 2009

Wat is eBay toch fijn! 🙂 Al ongeveer een jaar gebruik ik wimperlijm die in hele kleine tubes bij de lokale feestwinkel te koop is voor 75 cent, maar ik begon me er aan te ergeren. De tubes gaan namelijk super snel stuk, waardoor de lijm opdroogt. Dus hoewel de lijm goed werkt en het heel goedkoop is, wilde ik iets nieuws.

Na een paar minuutjes zoeken en klikken op eBay, kwam ik dit tegen: twee flesjes wimperlijm met een soort applicator aan de dop, en 2 paarse dingetjes die ik nog niet precies begrijp. :p En dat voor €2,56 incl. verzendkosten! Ik weet natuurlijk nog niet of het goede lijm is, maar ik heb vertrouwen. 🙂

Wat voor wimperlijm gebruiken jullie? En iemand bekend met die paarse dingen? :p

4 reacties leave one →
  1. december 26, 2009 18:25

    Ooeh dat is goedkoop! Ik hoop dat het werkt! Hmm, misschien moet je met dat paarse dingetje de lijm op het randje smeren? Anders moet je het even aan de verkoper vragen 🙂

    Kus Kus Martine

    • Milou (Cherise) permalink
      december 26, 2009 19:01

      Bedankt voor je tips 🙂
      Ik hoop dat de lijm een beetje goed werkt!

  2. december 26, 2009 20:24

    Idd goedkoop!
    Ik kan niet overweg met die nepwimperss hihi
    ik gebruik ook gewoon de lijm van action die erbij zat haha
    liefss

  3. december 26, 2009 20:46

    Dat is goedkoop!
    Heb geen ervaring

Plaats een reactie